application/octet-stream - co to jest?

Autor: saimiri <saimiri_at_interia.eu>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 18:41:37 MET DST

Nie wiem czy to wlasciwa grupa, jesli nie, prosze skierujcie mnie do
wlasciwej.
Mam problem z tym plikiem application/octet-stream. Pojawia sie przy
kazdym wejsciu na poczte Yahoo! Uzywam Firefoxa. Za kazdym razem, kiedy
klikam w folder odebrane, wyslane, kosz etc. pojawia sie ten denerwujacy
ekran z pytaniem otworz/zapisz na dysku. Otworzyc sie nie da, zapis na
dysku nie wiele zmienia. Sporo bylo na grupach o tym, ale nigdzie nie
moglam znalezc rozwiazania.
Z gory dziekuje za pomoc!