Re: application/octet-stream - co to jest?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 12 Apr 2009 - 12:10:10 MET DST

W artykule <grqgbs$mur$1@news.interia.pl>, saimiri napisał(a):

> Nie wiem czy to wlasciwa grupa, jesli nie, prosze skierujcie mnie do
> wlasciwej.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

> Mam problem z tym plikiem application/octet-stream. Pojawia sie przy
> kazdym wejsciu na poczte Yahoo! Uzywam Firefoxa. Za kazdym razem, kiedy
> klikam w folder odebrane, wyslane, kosz etc. pojawia sie ten denerwujacy
> ekran z pytaniem otworz/zapisz na dysku.

Czyli przeglądarka uparcie próbuje pobrać jakiś (najczęściej) wykonywalny
plik. Może to być również złośliwy kod (wirus, trojan, itp).

> Otworzyc sie nie da, zapis na dysku nie wiele zmienia.

W żadnym przypadku nie próbuj tego otwierać. Zapisz na dysku, kliknij PPM,
otwórz jako i wybierz notatnik. Sprawdź co to jest za "plik".

Ochronę AV rozumiem, że masz i jest ona aktualna?

Jacek