Re: Czy jest coś takiego do kupienia - adaptery pamięci.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sat 11 Apr 2009 - 19:08:10 MET DST

Proces KZ <nie_ma@adresu.com.pl> zwrócił błąd:

> Tak, kabel USB-mini USB i odpowiedni soft do aparatu - remote shooting to
> standard w lepszych aparatach (nie wiem jak w kompaktach bo się nimi
> zupełnie nie interesuję) - każdą chyba lustrzanką cyfrową można sterować z
> kompa za pomocą firmowego softu przy podpięciu aparatu kablem USB, oprócz
> tego Capture One ma coś co się nazywa tethered shooting i obsługuje sporo
> aparatów + ścianki cyfrowe Phase One...

Kompakty mają nawet lepiej, bo one są bardziej ucyfrowione niż
lustrzanki, i mają największe możliwości jeśli chodzi o sterowanie z
kompa. Na przykład nie każda lustrzanka ma live view (który może być
rozwiązany na różne sposoby) i stąd pewne ograniczenia. Właściwie
dopiero od ubiegłego roku LV jest standardem w lustrach. Do pełnej
kontroli musisz mieć takie same możliwości jak stojąc za aparatem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8