Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 09:26:53 MET DST

Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:19:38 +0200, Piotrek napisał(a):

> wiesz ja jezdzilem jako firma a nie osoba prywatna wiec moze tutaj byla
> roznica.

LOL, a myslisz ze ja co, mam parenascie notebookow roznych producentow w
domu czy co?:)
Oczywiscie ze nie jezdzilem jako osoba prywatna. I swoje zdanie podtrzymuje.
Jesli chodzi o naprawy gwarancyjne - to korzystam tez z RAM Servis, ale trzy
razy z jednym Fujitsu jezdzilem. Za czwartym wyslalem juz do nich klienta
osobiscie, niech sie dalej sam uzera.
Natomiast naprawy *pogwarancyjne* to juz tylko CSS. Taniej, i bezproblemowo
- choc dlugo. I za sama diagnostyke nic nie biora, jesli naprawa okaze sie
kosztowna.

--
Mark