Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:19:38 +0200, Piotrek napisał(a):
> wiesz ja jezdzilem jako firma a nie osoba prywatna wiec moze tutaj byla
> roznica.
LOL, a myslisz ze ja co, mam parenascie notebookow roznych producentow w
domu czy co?:)
Oczywiscie ze nie jezdzilem jako osoba prywatna. I swoje zdanie podtrzymuje.
Jesli chodzi o naprawy gwarancyjne - to korzystam tez z RAM Servis, ale trzy
razy z jednym Fujitsu jezdzilem. Za czwartym wyslalem juz do nich klienta
osobiscie, niech sie dalej sam uzera.
Natomiast naprawy *pogwarancyjne* to juz tylko CSS. Taniej, i bezproblemowo
- choc dlugo. I za sama diagnostyke nic nie biora, jesli naprawa okaze sie
kosztowna.
-- MarkReceived on Thu Apr 9 09:30:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Apr 2009 - 09:51:01 MET DST