Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 21:19:38 MET DST

> No ale ja wyraznie napisalem ze w CSS terminy sa dlugie, zdaje sobie z
> tego
> sprawe. I to jest ich zdecydowany minus.
> Natomiast nie zdazylo mi sie jeszcze zebym z jednym notebookiem jezdzil do
> nich 3 razy. A do Ram Serwis owszem.

wiesz ja jezdzilem jako firma a nie osoba prywatna wiec moze tutaj byla
roznica.
nie zadazylo mi sie zebym musial kilka razy jezdzic do nich z jedna i ta
sama sprawa.
kiedys jak im wozilem do naprawy np napedy DVD to zawozilem na gwarancji
tylko naped, bo szkoda mi bylo wozic caly sprzet jak user dostal zastepczy
naped i po krzyku.
ale na karcie gwarancyjnej musialem wpisac dane notebooka, no i IBM/Lenovo
ma baze w ktorej ma zapisany numer seryjny komputera i wszystkie numery
seryjne komponentow ktore wchodza w jego sklad(naped, bateria, dysk twardy
itd itp) chodzi o to zeby np ze starego notebooka nie wsadzic do nowki
uszkodzonego napedu i nie oddac do naprawy gwarancyjnej.
no i mi dzwoni kierownik oddzialu krakowskiego ze im warszawa odbila ta
naprawe bo sie nie zgadza numer seryjny napedu z serialem notebooka na
karcie gwarancyjnej.
wyjasnilem mu ze nie jestesmy w stanie panowac ktory naped jest z ktrego
napedu przy ponad stu notebookach i userzy sami czasem moga sie zamieniac
sprzetem(chociazby jak maja zamiast napedow dodatkowe baterie, pozyczaja
sobie itd itp).
i umowilem sie ze im wysle liste wszystkich serialow z tego modelu jakie
posiadamy(prawie 100 seriali :) i oni sobie dopasuja serial do tego
napedu(data gwarancji moze byc liczona od dnia sprzedania ale musi byc dowod
sprzedazy lub od daty wyprodukowania)
no wiec RAM Serwis dostal liste naszych seriali a ja sobie tylko jezdzilem z
pustymi kartami gwarancyjnymi i wypelnialem na miejscu co tam bylo potrzeba
:)

tak ze ja naprawde nie mam powodow do narzekania :)

--
pzdr
piotrek