Re: PC w piwnicy - how to ?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 09:03:07 MET DST

Radek D napisał(a):

> Tak sobie pomyślałem, że mógłbym przerzucić serwerek
> do piwnicy. Jak na razie jest to PII 350MHz na mATX,
> a w przyszłości może jakiś Atomo-podobny. Do serwerka
> idą tylko 2 kable - zasilanie i sieć.

http://82.143.145.17/~kezu/pozar/
To był właśnie taki serwer oparty o stare komponenty ;) Pan strazak po
akcji powiedzial, ze czesto sa wzywani do palacych sie komputerow... ;)
Co prowadzi do wniosku, ze tego typu starocie nie powinny stac w
pomieszczeniach bez dozoru.

j.

--
"Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania