PC w piwnicy - how to ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Apr 2009 - 08:57:12 MET DST

Witam!

Tak sobie pomyślałem, że mógłbym przerzucić serwerek
do piwnicy. Jak na razie jest to PII 350MHz na mATX,
a w przyszłości może jakiś Atomo-podobny. Do serwerka
idą tylko 2 kable - zasilanie i sieć.

Problem jest taki, że w piwnicy składowany jest węgiel
więc jest dość duże zapylenie - wydaje mi się, że
musiałbym go zamknąć w jakiejś hermetycznej obudowie.
Tylko co z chłodzeniem ? Jaką obudowę zastosować ?

Thx za wszelakie info.