Re: Poziom upustów przy zakupach w Pronoxie

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 21:34:48 MET DST

mawashi91@gmail.com wrote:
> Witam. Mam zamiar zmienić dostawcę sprzętu na Pronox-a, wszystko
> byłoby ok gdyby nie to że nie mogą mi wysłać upustów jakie mogę
> otrzymać. Przy ich obecnym cenniku musiałbym zamknąć działalność lub
> sprzedawać o wiele drożej ( otrzymałem login do demonstracyjnego konta
> z najwyższymi cenami)
>
> Jeśli ktoś kupuje w Pronoxie niech napisze o poziomie upustów. Obecie
> moje obroty wyn. ok 30-50 tyś zł miesięcznie .

a) Na grupie nikt Ci nie poda oficjalnych danych (umowy z hurtownikami
zobowiązują do poufności)

b) Swoją drogą, na Polskim rynku dystrybutorów sa chyba dystrybutorzy,
którzy generalnie bardziej przyjaźnie podchodzą do klienta.

O ile dobrze pamiętam Pronox - nie chcieli mnie wpuscic do cennika via
www o ile nie dokonam zakupu, a trudno mi było coś dokonać wybrać (no
poiwedzmy względnie wygodnie a nie ze słuchawką przez 60 min) bez
dostępu dla WWW.

To chyba jednyny z powiedzmy znanych dystrybutorów który uparł sie na
amen, że nie da. Ich strata :)

pozdrawiam
Rafał