Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 20:18:40 MET DST
Message-ID: <grg58e$l7s$1@opal.futuro.pl>

> Ja tam wole CSS Beskidy.
> Z RAM SERVIS korzystam jak musze, w przypadku Fujitsu.
> Fakt ze CSS nie jest najszybsze.. szybszy jest RAM Serwis - ale za to nie
> mam wiekszych uwag do CSSa.

no widzisz, kazdy chwali cos innego :)
ja sie wlasnie z CSS przenioslem do RAM Serwisu po ich zenujacym poziomie
obslugi i kosmicznych terminach napraw. niestety przez pewien czas serwis
Lenovo robil CSS nawet jak sie oddalo do RAM Serwisu(nie na wszystkie
naprawy mieli autoryzacje) i zdazala sie naprawa gwarancyjna gdzie trzeba
bylo czekac bardzo dlugo (okolo 4 tyg) i w momencie kiedy juz bylem mocno
wkurzony i chcialem usluge reklamowac odebralem notebooka z karteczka z CSS
beskidy ze czas naprawy trwal 3 dni !!
po tym wykonalem telefon do Lenovo Polska inforumujac ze CSS przegina i
srednio sie wykazuje jako autoryzowany serwis Lenovo na co otrzymalem
informacje ze CSS jest w Lenovo obecnie na okresie probnym(po licznych
skargach klientow) i jesli serwis sie nie poprawi to umowa na serwisowanie
ich sprzetu zostanie rozwiazana.

jak to teraz wyglada to niewiem, rozmowa z Lenovo Polska byla jakies poltora
roku temu.

-- 
pzdr
piotrek
Received on Tue Apr 7 20:20:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 07 Apr 2009 - 20:51:01 MET DST