Poziom upustów przy zakupach w Pronoxie

Autor: <mawashi91_at_gmail.com>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 17:42:53 MET DST

Witam. Mam zamiar zmienić dostawcę sprzętu na Pronox-a, wszystko
byłoby ok gdyby nie to że nie mogą mi wysłać upustów jakie mogę
otrzymać. Przy ich obecnym cenniku musiałbym zamknąć działalność lub
sprzedawać o wiele drożej ( otrzymałem login do demonstracyjnego konta
z najwyższymi cenami)

Jeśli ktoś kupuje w Pronoxie niech napisze o poziomie upustów. Obecie
moje obroty wyn. ok 30-50 tyś zł miesięcznie .

Pozdrawiam