Dnia Mon, 6 Apr 2009 16:53:58 +0200, Maciek napisał(a):
> Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
> konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
> mnie opcja...
Serwis gwarancyjny czy pogwarancyjny?
Z gwarancyjnym nei mialem doczynienia. Natomiast co do pogwarancyjnego mam
niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY.
Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i
"lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne
stopnie cenowe to 1500 i 2500.
Wiec podziekowalem i naprawilem w CSS za 400 zl (byla uszkodzona plyta
glowna). Wiec o serwisie SOny mam zdanie raczej marne - jesli chodzi o
naprawe poza gwarancja.
-- MarkReceived on Tue Apr 7 13:20:03 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 07 Apr 2009 - 13:51:01 MET DST