Re: Opinie o serwisie notebookow Sony

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 20:10:28 MET DST

> Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
> chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
> laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
> jakie podali to mogly zabic.

z ciekawosci kiedy to bylo ?
bo ja tez mialem przejscia z Sony Vaio(tez ze stanow bo 2-3 lata temu to
bylo nie osiagalne w polscie).
pomijam juz fakt ze na kilka sztuk posypala sie kazda(jak Acer :) to jeszcze
Sony Polska wtedy nie przyznawala sie wogole do marki Vaio. na infolini
wprost koles mowil ze niema czegos takiego w polsce wiec nie udzieli mi
zadnych informacji !
za ktoryms telefonem w koncu przyznal sie kotrys ze najblizszy serwis to w
austri jest i ze mozna probowac tam odeslac(na wlasna reke) i moze odplatnie
naprawia.

to byla sytuacja jak jeszcze Sony Polska nie przyznawalo sie do Vaio wiec
napewno sie wiele zmienilo.
pytanie o ile jest lepiej :)

--
pzdr