Mark <tajny@adres.w.pl> writes:
> niemile mysli o serwisie autoryzowanym SONY.
> Sony Vaio, tyle ze kupiony w stanach. Sony polska sie tego nawet tknac nie
> chcialo, mimo ze oczekiwalem naprawy *pogwarancyjnej*, odplatnej, w koncu
> laskawie zaoferowali ze moga wyslac do Sony Europe, do Francji, ale cany
> jakie podali to mogly zabic. Za sama diagnostyke, niewazne co wykryje, i
> "lekka naprawe" chcieli 700 zl, za powazniejsze naprawy - dwa nastepne
> stopnie cenowe to 1500 i 2500.
Autoryzowane markowe serwisy sprzetu komputerowego dzialaja w ten
sposob niezaleznie od marki.
Naprawy gwarancyjne tak, robia, bo musza, na ogol polegaja one na
wymianie na nowe badz "refurbished".
Naprawy odplatne, tez polegajace na wymianie na inne
uzywane/naprawiane, robia z wielkiej łaski dając ceny zaporowe. Slynne
byly "naprawy" drukarek atramentowych w cenie 150% nowej drukarki.
Bo tak naprawdę to oni pewnie nie są żadnym serwisem, tylko kantorkiem
z cieciem, kierowcą i sekretarką.
Trzeba nauczyć się z tym żyć i naprawiać u pana Kazia, który jeszcze
wie, co to jest śrubokręt i lutownica.
MJ
Received on Tue Apr 7 14:40:04 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 07 Apr 2009 - 14:51:01 MET DST