Re: Opinie o serwisie notebookow Sony

Autor: michalek <m.michales_at_gmail.com>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 08:38:39 MET DST

"Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> wrote in message
news:yh1notpm240l$.11d3l53cqlcbo$.dlg@40tude.net...

> Serwisowi Lenovo zdrowo sie tu ostatnio oberwalo, a ja mam pytanie - jak w
> konfrontacji z nim wypada serwis Sony? Vaio to druga rozpatrywana przeze
> mnie opcja...
> Trzeci jest Asus, czwarty Dell.

Oceniając krytyczne posty o serwisie firmy XXX (cokolwiek tu wpiszesz)
bierz pod uwagę, że zwykle piszą osoby, które w jakiś sposób są
niezadowolone/nieusatysfakcjonowane z działania serwisu.
I choćby tych osób było tylko kilkanaście/kilkadziesiąt to zauważysz
ruch w tym temacie.
Nie napiszą setki/tysiące osób zadowolonych z serwisu (no chyba, żeby
ktoś został czymś wyjątkowo zaskoczony/zachwycony).
Nie napiszą też setki/tysiące tych, którzy z serwisem w ogóle nie mieli
do czynienia bo sprzęt działał im niezawodnie.

Ja nie jestem w stanie niczego złego o serwisie IBM/Lenovo bo
w mojej rodzinie działa już czwarty IBM bezawaryjnie, a na dodatek
każdy z nich (o zgrozo dla wielu piszących na tej liście) został
kupiony jako używany, więc mógł być nawet źle traktowany.

Poza tym mniej przejmuj się opiniami niezadowolonych użytkowników
którym pękają elementy obudowy (jak cytowany zawias, a nie zatrzask
bo taki element pokazywał kiedyś na zdjęciach żalący się użytkownik)
bo zdecydowana ich większości to efekt złego traktowania komputera
typu upadek, domykanie na siłę pokrywy z pozostawionym długopisem
lub pendrivem) otwieranie na siłę z jednego rogu, kiedy zaczep na drugim
rogu nie został otwarty itp.