Re: Pekniety zatrzask w 7-miesiecznym Lenovo R61i (C.D.)

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 08:45:59 MET DST

On Sun, 5 Apr 2009 23:53:57 -0700 (PDT), Pawelek <ewel214@wp.pl>
wrote:
>Za powyższą "diagnoze" jestem zobligowany do zapłacenia kwoty 84,18zł
>jako, że nie zgodziłem się na naprawę zawiasu, która wynosiłaby 25%
>wartości komputera...

Bo to RAM Serwis. Od ~10 lat każdy kto miał z nimi do czynienia
odradza tam jakąkolwiek naprawę która nie jest gwarancyjna. Choć i tu
są klocki. Przestał kiedyś pracować laptop kolegi z pracy. Jaklo że
miał ze 3-4 meisiace to do serwisu - akurat oni byli gwarantem. Po
tygodniu informacja na telefon że uszkodzona jest karta graficzna -
przegrzana. Naprawa gwarancyjna się nei należy bo to według nich
uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika.

Podobnie działał CSS który serwisował sprzęt HP. Każda naprawa
pogwarancyjna u nich - nawet jak to było wkręcenie śrubki za 20 groszy
- kosztowała ~70% wartości sprzętu - "bo to jest cena ryczałtowa". A
na gwarancji normą było że oddałeś jeden egzemplarzz sprzętu a
odbierąłeś inny - na zasadzie "sztuka jest sztuka" i "nie mamy Pana
płaszcza i co nam Pan zrobi"?

A jak robisz naprawę nie gwarancyjną to spróbuj np. w Devro
http://www.devro.home.pl/ Mam z nimi bardzo pozytywne doświkadczenia -
ekspertyzę i wycenę naprawy będziesz miał od ręki jeśli sprawa jest
prosta. Jeśli coś bardziej skomplikowane to na drugi dzień. Wymieniali
mi np. w laptoku kumpla zintegrowaną z płytą grafikę która
szwankowała.

Zdrówko