Re: K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 23:55:13 MET DST

U¿ytkownik "animka"

> Masz du¿± szanse na KF-a. Id¼ do szko³y nieuku.
> *wyposarzony* Hahaha

Mam toster philipsa (wyposa¿ony w jak±¶ tam namiastkê procesora) i przypieka
mi grzanki. Co robiæ?
Tylko nie mówcie, ¿e kanapki...
A swoja drog± to jak jaka¶ firma robi wszystko, to nie robi nic dobrze.
Philips robi koszmarne wie¿e, koszmarne telewizory, ale ca³kiem dobre
czajniki (mam juz drugi) i ekspresy do kawy.

Pozdr

--
LeP