Re: K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 23:40:42 MET DST

U¿ytkownik "animka"

> Ale czystym 100% spirytusem. Oczn± czy dupn±: ;-)

Rób tak jak najbardziej lubisz i koniecznie domowym sposobem. Bêdzie na 100%
czy¶ciej, ale w sumie i tak jak by³o;)

> Oby Tobie nic siê nie zepsu³o i ¿eby¶ potem nie zadawa³ niem±drych pytañ.

A co ma jaka¶ magiczna soczewka z wie¿y z pl.com. pecet? ¯e niby odtwarza
takie same magiczne kr±¿ki jak niektóre napêdy w komputerach?
Nied³ugo ludzie bêd± pytaæ jak siê szczepi jab³onie, bo to ma chyba jaki¶
zwi±zek z apple...

Pozdrawiam

--
LeP