Re: [OT] K³opot z odtwarzaniem p³yt cd-rom.

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 00:22:19 MET DST

"LeP" napisa³:

> Mam toster philipsa (wyposa¿ony w jak±¶ tam namiastkê procesora) i
> przypieka mi grzanki. Co robiæ?

Za³o¿yæ wiêkszy wiatrak? ;->

> Philips robi koszmarne wie¿e, koszmarne telewizory,

Byæ mo¿e, ale w latach mojej m³odo¶ci Philips to by³a marka przez du¿e M w
segmencie RTV, liza³o siê toto przez szybkê Peweksu ;-). Przemys³ azjatycki
(z wyj±tkiem rzecz jasna Japonii) w tym segmencie praktycznie jeszcze nie
istnia³ - na wspomnienie mojego pierwszego jamnika Samsunga budzê siê z
krzykiem...

JoteR