Re: Trwałe przechowywanie danych

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 22:55:34 MET DST

Dnia Mon, 06 Apr 2009 19:01:03 +0200, Shooter napisał(a):

> Też mam takie i co z tego.
> Jakie wg ciebie są więc te nie tanie i dobre płytki DVD ?

verbatim miał jakieś 4 lata temu mocne wachnięcie w dół ale wrócił do
formy. TDK jakieś 2-3 lata remu zaczęło robić takie badziewie, że lepiej w
testach wychodziły jakieś hawki i inne groszowe płyty. Teraz kupuję tylko
Verbatimy i trzyletnie płyty nie wykazują wzrostu błędów. Dla sprawdzenia
kupiłem 10 szt. TDK DL. 8 było z miejsca do wyrzucenia. Dwie udało się
nagrać (z szybkością x2,4 (przy nominalnej x4)). Verbatimy DL o nominalnej
x8 nagrywa całkiem poprawnie x10.