Re: Wymiana płyty głównej a instalacja systemu

Autor: kk <dplusNOSPAM_at_tlen.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 22:39:11 MET DST

JAA pisze:
> Hej. Trochę NTG, ale trochę jest to problem sprzętowy :)
>
> Ponieważ wymieniłem już grafę, twarde dyski oraz kartę muzyczną,
> przyszło mi wymienić płytę główną, ram i procek. Mam pytanie: czy Win XP
> odpali się normalnie po wymianie tych komponentów, czy trzeba będzie
> postawić nowy system i formatować dysk?
>
> Dzięki,
> JAA

1. robisz obraz dysku
2. w menadżeże urządzeń odinstalowujesz wszystko co się wiąże z płytą
główną (nie resetujesz)
3. wyłaczasz kompa
4. wymieniasz płytę
5. uruchamiasz windowsa - możliwe że wstanie, jak nie, wracasz do
oryginalnej płyty i przywracasz z obrazu.

--
www.karolkepka.com
Fotografia ślubna