S-ata, PCMCIA i 11MB/s

Autor: kk <dplusNOSPAM_at_tlen.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 22:13:20 MET DST

Karta PCMCIA S-ATA 32bit a transfery maks 11MB/s z allegro za ok. 40zł
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/749b1430c17a1ad8.html

Ta sama kieszeń zewnętrzna, ten sam dysk ale podłączony przez USB 2.0
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1177ac7e075b4b76.html

O co chodzi?

Testowałem karty Express card, ale były problemy z instalacją - czy są
zazwyczaj problemy z kompatybilnością lapa z poszczególnymi kartami
expresscard?,
pcmcia też mnie nie zadowala, czy też trzeba sprzęt dobierać?

może ktoś poleci konkretny model karty która osiąga dobre transfery?

--
www.karolkepka.com
Fotografia ślubna