Re: Jakiego wzrostu wydajności można się spodziewać?

Autor: mescalero <mescalero_at_vp.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 22:05:40 MET DST

STranger wrote:

> Śmiało zmieniaj, odczujesz wzrost wydajności. Kiedyś przechodziłem z
> semprona 2500+ (podkręconego dość mocno) na athlona 64 3200+
> podkręconego do poziomu 3600+ i wzrost wydajności był bardzo poważny.
> Także zmieniaj, nie zastanawiaj się, to tylko 100 zł.
> Przy twoim konfigu warto byłoby zamienić jeden z modułów 512 MB na 1GB,
> będzie w sumie 2GB. Albo lepiej w ogóle od razu 3x 1GB jeżeli masz
> fundusze na ten cel. Wtedy niskim kosztem odnowiony komp :)

Pod s754 więcej niż 1,5 GiB na miejscu pytającego bym nie wrzucał. Przy
2 GiB kontroler pamięci (wbudowany zresztą w CPU) może zacząć się
brzydko zachowywać, w szczególności obniżać taktowania. Dodatkowo przy
większej ilości modułów na tej platformie bywają problemy z zarządzaniem
energią (C'nQ), w zależności od płyty.