Re: Chcękupić ghosta... :(

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 16:19:49 MET DST

Marek pisze:
> Jak w temacie, jest już wersja 14. Potrzebuję do "nromalnego" backupu partycji/
> dysu= start z płyty/dyskietki + kopia na HDD lub DVD.

        To trochę rozwiązanie "dokoła" ale jak poszukasz i masz czas to chyba
najtańsze. Swojego Ghosta kupiłem razem z płytą główną Epoxa na nForce2
Ultra i pilnuję jak oka w głowie, właśnie ze względu na to, że jest to
wersja zajmująca niecały 1 MB odpalana z dyskietki pod gołym DOSem
(FreeDOS się sprawdza, tak samo jak dyskietka startowa utworzona
z windows). IMHO kobyły sprzedawanej w pudełkach nie ma sensu kupować
- potrzebny mi jest tylko ten mały plik, a starsze komputery mają
nadal często sprawną tylko flopetkę - IMHO genialne rozwiązany jest ten
dosowy 1 MB NGhost 2003 - ver. 775 - nie znalazłem niestety odpowiednika
startującego z dyskietki z obsługą wewnętrzną NTFS i dobrą kompresją.
Tak więc możesz polować na płyty główne Epoxa albo innego producenta
dołączającego takiego Ghosta właśnie - powinny być teraz dość tanie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938