Chcękupić ghosta... :(

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 02 Apr 2009 - 21:44:53 MET DST

Jak w temacie, jest już wersja 14. Potrzebuję do "nromalnego" backupu partycji/
dysu= start z płyty/dyskietki + kopia na HDD lub DVD.

Pobrałem wersję demo tej 14, i się przeraziłeem: wielka krowa zżerająca dysk i
zasoby :(. Ma toto opcę zrobienia płyty startowej i użycia jej do backupu (nie
tylko restore) dysku ? Bo jak nie ma to nogdy tego nie kupię. A może się
zbytnio uprzedziłem ? Bo przecież "przywracanie systemu" mam w windows, a ten
nowy ghost oferuje takei zaawansowane przywracanie systemu, tyle, że bardziej
inteligentne...
Marek