Re: Książka nt. PC'ta dla 10-latka.

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 16:12:26 MET DST

G Nowak pisze:

> Rower za 30zl? Gdyby nie kupowac kradzionych to moze by ich nie kradli
> tak czesto.

        A ja się kilka lat temu dziwiłem co za kretyn wyciął mi ze w biały
dzień ze stojaka na rowery przed CI UW zapiętego na 2 zapięcia
(wystarczyło że ciężaróka dostawcza na ~20 min zasłoniła mi widok z
okna) ~9 letni rower wart wg wyceny sklepu 150-200 zł i kto to może
kupić, skoro "gorący" towar sprzeda pewnie za 20-30% wartości albo i za
flaszkę. Ale z drugiej strony śmierdzcągo żula łatwo wyłapałaby straż
UW, więc pewnie za gotówkę. Inna sprawa, że jak kończyłem studia
zaczynały pojawiać się na UW takie roczniki, że przeciętnego dresiarza
od "wieczorowego studenta" studiującego w normalnych godzinach nikt nie
odróżni, jeśli nie wylegitymuje.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938