Re: AMD czy Intel - procek do gier

Autor: PSYLO <psylo.WYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 22:00:39 MET DST

Piotrek pisze:
> wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych
> zdaniach

Widzisz, właśnie tutaj leży twój problem. Masz takie małe klapki na
oczach, swój wąski tok myślenia i jeśli ktoś próbuje wyrazić ci inny
punkt widzenia to od razu próbujesz go obrazić takimi pustymi hasełkami
jak powyższe. Przykre to, ale cóż. Niemniej jednak pocieszaj się dalej,
może ci to jakoś pomaga w leczeniu kompleksów ;)

> konsola nie zastapi PC(nawet jesli chodzi o samo granie, bo wiele osob
> poprostu nie znajdzie dla siebie gier na konsole), a juz napewno nie zastapi
> PC jesli sie zniego korzysta do czegokolwiek wiecej niz tylko do grania.

Oczywiście, i nigdy nie pisałem nic przeciwnego (a co tam sobie do moich
słów dopowiedziałeś pod swoimi klapkami to już nie moja sprawa). To
chyba jasne, że konsola nie zastąpi peceta i jest jedynie bardzo dobrym
dodatkiem (a zarazem niedrogim).

> konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

To samo też napisałem ;)

> jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co
> chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz
trudnościami w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca
znasz znaczenie takiego stwierdzenia ;-)

--
PSYLO