Re: AMD czy Intel - procek do gier

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 22:12:42 MET DST

> Zacznij od siebie, bo póki co w tym wątku sam się wykazujesz trudnościami
> w czytaniu ze zrozumieniem. A może po prostu nie do końca znasz znaczenie
> takiego stwierdzenia ;-)

no to jeszcze raz :)
cytat twojej wypowiedzi

"Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają
(bo strategie na nich kiepsko działają ;-)). "

i teraz prosze o zacytowanie gdzie napisalem ze konsola to samo zlo oraz ze
sie do niczego nie nadaja.
konkrety prosze bo na durne gadanie to mi szkoda czasu.

udowodnij ze przeczytales ze zrozumieniem to co napisalem(teraz i
wczesniej), bo poki co prezentujesz cos zupelnie odmiennego

--
pzdr
piotrek