Re: AMD czy Intel - procek do gier

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 20:51:01 MET DST

> Nie w tym sensie - chodzi mi bardziej o skrajną sytuację zaprezentowaną
> przez Piotrka, jakoby konsole to samo zło i do niczego się nie nadają (bo
> strategie na nich kiepsko działają ;-)).

naucz sie moze czytac ze zrozumieniem zanim znowu rozminiesz sie z prawda.
jak juz oceniasz jakis tekst czy wypowiedz to chociaz postaraj sie zeby to
mialo jakis sens i bylo prawdziwe bo poki co to gadasz od rzeczy.

napisalem ze konsole mialem i moze znowu kupie jako dodatek do PC wiec nie
wiem o jakiej mojej opini ze konsole to samo zlo(zacytuj prosze gdzie tak
napisalem)
po drugie nie napisalem ze sie do niczego nie nadaja(rowniez moze bys
zacytowal gdzie tak napisalem)
po trzecie napisalem ze konsola nie zastapi PCta o czym pisal "mt" podajac
jako przyklad open offica i firefoxa co samo w sobie jest smieszne bo kazdy
kto pracuje na PC w "office" napewno sie nie przerzuci na offica na konsoli
bo by go szlak trafil

wiec jeszcze raz podsumuje zebys sie znowu nie zagubil w paru prostych
zdaniach.
konsola nie zastapi PC(nawet jesli chodzi o samo granie, bo wiele osob
poprostu nie znajdzie dla siebie gier na konsole), a juz napewno nie zastapi
PC jesli sie zniego korzysta do czegokolwiek wiecej niz tylko do grania.

konsola za to wg mnie jest bardzo fajnym dodatkiem do PC :)

jesli czegos nie zrozumiales i bede musial ci ponownie wytlumaczyc o co
chodzi to pisz smialo, chetnie pomoge :)

--
pzdr
piotrek