Re: Jak rozdziecić sygnał sieciowy ale jeden odbiornik

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 10:41:51 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:gq8ql4$6kt$1@mx1.internetia.pl...

> No i dlatego calkiem sporo routerow SOHO, a przynajmniej te warte
> zainteresowania ma mozliwosc klonowania MAC. Inna sprawa, ze gdybym mial
> uzerac sie z takim ISP, pewnie zrezygnowalbym z jego uslug.

ok, ale laik tego nie wie, bo nawet nie wie co to mac adress, nie wspominajac o
tym jak go sprawdzic, a isp bys zmienil, jakbys mial wybor

> Jak sobie doliczysz do tych 12-13 mm nizbedny luz i miejsce mmiejsce
> na jakies dodatkowe kable, o ktorych byla mowa to pewnie cos kolo tego
> wyjdze.

robiac otwor 13-14 spokojnie przechodzi ci zarobiony kabel sieciowy a poniej
jeszcze antenowy od kablowki, ktory zarobi nawet rozgarniety malolat, ale jakby
nie to jest najwazniejsze

> IMHO w typowych domowych ruterach prosciej zabezpieczyc siec, niz skrecic
> wiertarke i wywiercic dziure w scianie.

jak dla kogo

> Widzialem jak wygladaja te wiercone dziury przez ludzi nie majacych
> wprawy

zakladasz ze sam sobie skonfiguruje router, a z drugiej strony ze nie potrafi
wywiercic dziury w scianie

> Kazdy zajmuje sie taka praca jaka lubi. Mnie akurat bardzej odpowiada
> "grzebanie sie" w konfiguracji sieci, niz babranie w gipsie i zabawy jak w
> niesmiertelnym skeczu "przyjda do mnie koledzy z wiertarkami udarowymi" czy
> jak to szlo ;)

no ok, ale to nie znaczy ze kazdy sobie z tym routerem poradzi
mysle, ze jakby pytajacy mial sobie z nim poradzic, zadalby troche inne pytanie

> Wyrazy szacunku. Ja bym nie mial do czegos takiego zdrowia. Od tego
> zatrdninia sie fachowcow.

:) no coz, czasem mozna zrobic cos samemu zamiast wydawac kase na watpliwej
jakosci fachowcow, na szczesc

> Teraz to juz chyba sie kompletnie zgubiles w watku. Wpiecie w siec
> prostego routera to ma byc "ekstremalna zabawa" w stosunku do sesji z
> wiertarkami i wiertlami na 20-30 cm? No chyba ze mamy troche inne
> zapatrywania na pojecie "ekstremalnych zabaw".

zrozum, ze caly czas mi chodzi po pierwsze o to jakie pytanie zadal pytajacy,
oraz o fakt niezabezpieczonej, lub kiepsko zabezpieczonej sieci, ty zakladasz ze
sobie poradzi, bo dla ciebie to proste, owszem jest to proste dla kogos kto
troche sie n tym zna, albo ma dryg do takich spraw, mi sie jednak wydaje ze
pytajacy niespecjalnie sie na tym zna i bedzie mu ciezko samemu to zrobic

po sposobie zadania pytania, wnosze ze prosciej i bezpieczniej dla niego bedzie
wywiercic dziure w scianie i pociagnac kabel