Re: Laptop, miniPCI, WiFi

Autor: G Nowak <gnowak84_at_gmail.usun.kom.zostaw.com>
Data: Tue 24 Mar 2009 - 10:20:16 MET

Napisz jakiej firmy jest laptop - wiem, ze hp (compaq tez ofkors), ibm, moze
jeszcze jakies inne maja blokade w biosie. Co do anteny to kolo slotu
minipci powinna byc dziura, przez ktora antene mozna przeciagnac do wnetrza
laptopa a dalej wlozyc ja w ramke matrycy, z lenistwa mozna upchnac antene
pod klawiatura ale to nie bedzie "to". O wifi bez anteny zapomnij, mozesz ew
zepsuc karte ale dzialac raczej nie bedzie.

--
pozdr