Re: urzadzenie wielofunkcyjne i monitor

Autor: Andre <don0_at_cutting.poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Feb 2009 - 17:07:50 MET

Andrzej Libiszewski wrote:

> Tak, bo strona może na atramentówce kosztować 4-5x więcej niż na
> drukarce laserowej.

Moze, ale z kolega *MC* troche sobie zaprzeczacie ;)

> Cóż, u mnie w firmie jest prościutka i tania laserówka HP 1018 - jest
> ustawicznie przeciążana, kopana (nisko stoi i przeszkadza czasem), ma
> urwaną tackę odbiorczą, ale drukuje bez zarzutu. W porównaniu do
> sprzętu atramentowego tej klasy różnica ogromna.

Nie wiem do czego to napisales... Jestem przekonany, ze sprzet w tej
firmie nie bedzie poniewierany, jak w Twojej.
Odnosnie trwalosci, chodzilo mi raczej o to, czy mechanicznie
urzadzenie samo z siebie sie nie rozleci po miesiacu.

> Do pracy na całej stronie kupuje się monitor z pivotem (ale nie
> najtańszy) :)

Oczywiscie. Juz widze kobiety pracujace przy tym monitorze, jak sie
podnosza z krzesla, zeby obrocic ekran.
Mam kilkuletnie 19" 4:3 w domu i wiem, ze jest bardzo przyzwoite do
pracy z Wordem.

> W zastosowaniach biurowych te wszystkie różnice są zupełnie
> nieistotne, chyba że w biurze nagle zaczęło obrabiać się fotografie?
> Bo co do tego że będzie za jasny: w monitorze za paręset złotych nie
> będzie - o ile po wyjęciu z pudełka zadasz sobie trud wyregulowania
> monitora .

No jak nieistotne. Czy Ty w ogole wiesz o czym mowisz? Jakie znaczenie
ma to, czy siedzi sie przed za jasnym monitorem podczas pracy w
edytorze tekstu, czy podczas obrabiania zdjec? Oczy bola tak samo!!

To nie jest moja firma. Ja nawet nie jestem w tej chwili w kraju i
jedynie pilotuje sprawe zdalnie. Wyobraz sobie, ze nie wszyscy sa
informatykami-sprzetowcami i poradza sobie z pozornie dosc latwymi
zadaniami, jak kalibracja monitora...

> Migotania i falowania obrazu nie będzie o ile monitor jest
> sprawny technicznie i prawidłowo podłączony.

I wreszcie jakis konkret. Uff...

--
Pozdrawiam
  Andre