Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 23:40:21 MET

  Gil wrote:

> Jesteś zawodową maszynistką przepisującą tekst codzinnnie po 8 godzin? Ale
> ten zawód już umarł po OCR i skanowaniu tekstów.

Prawie. Znaczy tłumaczem jestem, więc stukania po klawiszach mi w życiu
nie brakuje.

> Kup dobrą klawiature IBM, NEC, DELL a nie Logitech co dla pospólstwa robią to
> poznasz co to dobra klawiatura. I nie będzisz musiał co dwa lata wymieniać.

A jaki model konkretnie byś polecił? Przy założeniu, że skok i układ
tego Logitecha jest dla mnie idealny? Do tego obowiązkowy jest
tradycyjny układ bloku Insert/Delete itd. nad kursorami i blok
klawiatury numerycznej. W macalniach zazwyczaj nic sensownego nie ma,
trudno wyrobić sobie zdanie na podstawie zdjęcia.

Pozdrawiam,
Arkadesh