Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Gil <gil0.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 23:34:13 MET

Arkadiusz Dymek <adresu@nie.bedzie> napisał(a):

> No cóż, polecam, bo na siebie zarabia. Ja sam zjechałem ich już dużo
> więcej niż 2, a i tak nie żałuję. Próbowałem kilku typów klawiatur i
> niestety na innych spadała mi wydajność przy szybkim pisaniu i rosła
> liczba literówek. Więc sumarycznie, nawet jak muszę co jakiś czas kupić
> nową, to i tak jest to dla mnie po prostu opłacalne. Co z tego, że będę
> miał klawiaturę nie do zajechania, jak wykonanie zlecenia zajmie mi na
> niej powiedzmy 10% dłużej.
> Pozdrawiam,
> Arkadesh

Dell, IBM czy NEc oferuje rozwiązania biznesowe i w tym sa tez ergonomiczne
klawiatury do wprowadzania tekstu.
Logitech chce się jakoś przytulic do tego segmentu ale to co dałeś na
przykładzie to żenada.
W jakich to biurach stosuje się klawiatury Logitech Ultra X?
Dobrej klawiatury nie da sie zjechać w 2-3 lata a ty piszesz że zjechałeś 2
sztuki.
Jesteś zawodową maszynistką przepisującą tekst codzinnnie po 8 godzin? Ale
ten zawód już umarł po OCR i skanowaniu tekstów.
Kup dobrą klawiature IBM, NEC, DELL a nie Logitech co dla pospólstwa robią to
poznasz co to dobra klawiatura. I nie będzisz musiał co dwa lata wymieniać.