Re: dysk twardy przenosi drgania

Autor: Pawel <pawelek456_at_googlemail.com>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 21:51:44 MET

@Rageti: może inaczej - efekt może być podobny lub gorszy od położenia
dysku na gabce
na dole obudowy ... - wielkie dzięki za takie info, bo zakupiłbym bym
coś a la Revoltec hard Drive Silencer (43 PLN) i jeśli byłoby gorzej
niż na bezpłatnej gąbce (z płyty głównej) to mógłbym się wściec.

@GLaF w końcu zaczynam się przekonywać do twojej sugestii, ale
widzisz, proszę o podanie więcej informacji o tym produkcie: HDD Vibe-
Fixer I.
Czyli czy Ty używasz ten sprzęt, od kiedy (ile czasu go masz), czy
jesteś bardzo zadowolony? Wiesz to są ważne informacje dla nas myślę.
I bardzo ważna rzecz, jeśli kupię 2 sztuki tego HDD Vibe-Fixer I i je
zainstaluje to czy będę mógł 1 wiatraczkiem chłodzić obydwa dyski?
Wiatrak chciałbym zainstalować w zatoce 5 calowej.
Cytat: Dysk zamocowany jest przy pomocy elastycznych pasów, które
skutecznie eliminują wibracje.
Jaka jest trwałość tych pasów (i innych elementów mogących się zużyć),
czy wytrzymają około 10 lat?
One są z gumy czy silikonu?
Tutaj jest fotka oraz informacje: http://www.sharkoon.com/html/produkte/zubehoer/vibe-fixer/index_en.html
i nawet dostał ten sprzęt jakąś nagrodę, hehe. Czy wiesz coś o tym:
http://www.sharkoon.com/html/produkte/zubehoer/vibe-fixer3/index_en.html
bo nazwa sugeruje, że to jakaś nowsza wersja - czyli powinna być
lepsza niż HDD Vibe-Fixer I?? Bo jest troszkę tańszy.

@Osadnik a mógłbyś dać linkę (bo widzę, że masz mnóstwo postów) do tej
swojej tekturowo - metalowo - silikonowo - gąbkowej kanapki. Czy Ty
takie coś mógłbyś wyprodukować? Jaki jest koszt?

I jeszcze jedno: Jak zainstalować wiatrak 12 cm Akasa, żeby schłodzić
dysk zamontowany w zatoce 5,25 cala.
Czy w to: http://www.sharkoon.com/html/produkte/luefter/rebel12_fan_frame/index_en.html
będę mógł zainstalować w standardowej obudowie jak moja? Bo na stronie
napisali:
Compatible with the Rebel12 case, żeby schłodzić najlepiej 2 dyski, a
jak się nie da to niech będzie 1 dysk. Bo mam wolny wiatraczek AKASA
12 cm, teraz właśnie nawiewa on na 2 dyski. Tyle, że teraz jest
wciśnięty między gąbki na których leży dysk, a od góry opiera się o
koszyk z flopem. Czyli takie nieprofesjonalne rozwiązanie.

Dzięki dla wszystkich za zainteresowanie.