Re: dysk twardy przenosi drgania

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Thu 26 Feb 2009 - 19:41:15 MET

Dnia Wed, 25 Feb 2009 12:51:44 -0800 (PST), Pawel napisał(a):

> @GLaF w końcu zaczynam się przekonywać do twojej sugestii, ale
> widzisz, proszę o podanie więcej informacji o tym produkcie: HDD Vibe-
> Fixer I.

Sam sobie zrobiłem takie coś ze starej nagrywarki i gum do wecków, więc
jakie to ma dokładnie parametry, to nie powiem. Wcześniej wywierciłem w
dnie obudowy otwory pasujące do CD-ROMa i próbowałem jakoś porządnie i
elastycznie zamocować bitumenbox i gąbkabox, ale drgania się przenosiły.
Scythe HD Stabilizer II też nie pomagał. Dopiero powieszenie na gumach tak
jak w Vibe-Fixer I wyeliminowało drania całkowicie.

> http://www.sharkoon.com/html/produkte/zubehoer/vibe-fixer3/index_en.html
> bo nazwa sugeruje, że to jakaś nowsza wersja - czyli powinna być
> lepsza niż HDD Vibe-Fixer I?? Bo jest troszkę tańszy.

Nie znam tego, ale na moje oko lepiej drganie będzie tłumić V-F I.

Co do wentylatorów, to jest jeszcze taki patent:
http://www.komputronik.pl/Wentylatory_/_modding/Scythe_Kama_Bay_Black/pelny,id,26113/
ale zawsze trzeba sprawdzić, czy będzie można zainstalować ramkę na
wentylator razem z wybranym mocowaniem dysków.

--
GLaF