Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w
wiadomości news:49a51343$1@news.home.net.pl...
>>>> Ale potrzebuje do tego wiecej mocy CPU.
>>>
>>> To więcej nie jest do zauważenia na wykresach użycia CPU więc jest w
>>> praktyce pomijalna i w granicach błędu pomiarowego.
>>
>> Schodki w tym temacie to chyba zaczynają sie przy większej ilosci
>> głośników
>> (choc EAX tez napewno odbiera swoją część "CPU Usage")
>
> Mam ustawione na 7.1 + Dolby Headphone do przetransformowania tego na
> słuchawki.
>
Bo częściej ogranicznikiem framerate jest karta graficzna. Ale w tych
momentach gdy CPU jest wąskim gardłem, to przełączenie na 2ch i wyłączenie
EAX powinno przynieść zauważalne przyspieszenie gry.
>>
>>>>>> W grach zawsze to kilka FPS wiecej, bo przy wspolczesnych GPU z
>>>>>> 800SPu czesto waskim gardlem jest wlasnie CPU - nie ma powodow by
>>>>>> obciazac go dodatkowo ponad potrzebe obliczeniami audio.
>>
>> Najbardziej CPU-żerne gry otrzymały możliwość zmniejszenia obciążenia dla
>> CPU poprzez zmniejszenie w opcjach poziomu fizyki (np."Crysis).
>
> Zyskałyby wiele więcej, gdyby ktoś je porządniej napisał, ale to już inna
> bajka...
>
Ale one specjalnie są tak pisane żeby wolno chodziły. Producenci kart
graficznych i procesorów na tym procederze zarabiają.
Received on Wed Feb 25 13:00:13 2009
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Feb 2009 - 13:51:07 MET