Re: brakuje mi slotów PCI-jakieś rozwiązanie?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 12:55:22 MET

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> napisał w
wiadomości news:49a51343$1@news.home.net.pl...

> Mam ustawione na 7.1 + Dolby Headphone do przetransformowania tego na
> słuchawki.

Bo częściej ogranicznikiem framerate jest karta graficzna. Ale w tych
momentach gdy CPU jest wąskim gardłem, to przełączenie na 2ch i wyłączenie
EAX powinno przynieść zauważalne przyspieszenie gry.

> Zyskałyby wiele więcej, gdyby ktoś je porządniej napisał, ale to już inna
> bajka...

Ale one specjalnie są tak pisane żeby wolno chodziły. Producenci kart
graficznych i procesorów na tym procederze zarabiają.