Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 12:58:20 MET

Użytkownik "tomek" <tokonop@nagoglach.zmien> napisał w wiadomości
news:go3082$mqc$1@inews.gazeta.pl...

> Faktycznie, zapomniałem o tej kostce. Czy dobrze rozumiem:
> Do kostki:
> http://www.gigabyte.com.tw/FileList/Accessory/vga_accessories_hdtv2.jpg
> podłączam dwa kable: COMPONENT VIDEO

Wszystkie 3 kable. Wszystko jest dokładnie opisane w instrukcji karty
graficznej i telewizora.

> http://allegro.pl/item558234632_kabel_3xrca_3xrca_rgb_component_gold_3_0m_038_3_0.html
> oraz S-VIDEO

Niezbyt ufam czy "Kabel jest bardzo dobrej jakości" nie został zrobiony w
przydomowym garażu. A YPrPb to wciąż analogowy sygnał i jakość kabla jest
niestety ważna (szczególnie przy jego większej długości).