dysk twardy przenosi drgania

Autor: Pawel <pawelek456_at_googlemail.com>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 21:14:37 MET

Witam bywalców tej grupy.
Postanowiłem napisać do Was, skorzystać z waszego bogatego
doświadczenia.
Chodzi o to, że mam kompa w miarę wyciszonego (Zalman 1350 obrotów na
procku) i dysk mi hałasował. Wymyśliłem więc/dobrałem taką gąbeczkę,
która pochłania te drgania i dysk umieściłem bezpośrednio na dole
obudowy.
Teraz jednak chciałbym podejść do sprawy, profesjonalnie - zakupić
jakieś metalowo-gumowe COŚ, co będzie pochłaniało drgania z dysku i
pozwoli go umieścić w zatoce 5,25 calowej.

Co właśnie polecacie? Co używacie?

Bo znalazłem na allegro wynalazek Zalmana do dysków, tyle, że on
kosztuje 80 zeta.
Nie ma tańszej alternatywy? Najlepiej do dwu dysków twardych, bo tyle
zazwyczaj używam.
Pozdrawiam i czekam na fajne, skuteczne i niedrogie rozwiązania.