Re: dysk twardy przenosi drgania

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 21:27:36 MET

Użytkownik "Pawel" <pawelek456@googlemail.com> napisał w wiadomości
news:25385cc4-0884-4d72-910c-e9d26c904232@v39g2000yqm.googlegroups.com...

>Bo znalazłem na allegro wynalazek Zalmana do dysków, tyle, że on
>kosztuje 80 zeta.
>Nie ma tańszej alternatywy? Najlepiej do dwu dysków twardych, bo tyle
>zazwyczaj używam.
>Pozdrawiam i czekam na fajne, skuteczne i niedrogie rozwiązania.

mialem dwa rodzaje

Scythe Anti-Vibration HDD Stabilizer - lepiej razi sobie z wibracjami
ale dysk cieplejszy

i dwa rozne komplety mniej wiecej takich
http://www.madtech.pl/pliki/revoltec/hdd.JPG nieco lepiej odprowadzaja
cieplo z dysku (szczegolow nie pamietam ale byla zauwazalna roznica)
ale gumy mialy dosyc twarde i jakby bardziej je przez to slychac
(ale to juz zapewne kwestia producenta)

oba warte polecenia, jezeli masz jakis normalny przeplyw powietrza w
obudowie polecam scythe

z podobnych rozwiazan jest jeszcze scythe quiet drive ale nigdy sie
nim nie bawilem wiec sie nie wypowiem