Re: Kość Postscriptu z HP6MP do 2200 - da się?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 17:52:09 MET

$tipa <drukarnia@drukarniausunto007.pl> wrote:

> Mam HP 2200, której właśnie chyba wysiada postscript, bo drukuje pełno
> białych stron (a w trybie PCL drukuje ok.). Mam też nieuzywaną HP6MP,
> gdzie jest Postscript w postaci modułu SIM (czy jak to tam zwał - ttak
> jak pamięć). Da się toto przełożyć z HP 6MP do HP 2200?
> Pytam, bo tę 2200 trza by rozkręcać, żeby sprawdzić, a nie bardzo mi się
> chce z tym fajdać.

            Tak jak pisales - HP6MP ma jeszcze SIMMy, od HP 2100 sa DIMMy wiec
sam widzisz jak to wyglada. W sumie w elektronice nie ma rzeczy
niemozliwych, sa tylko nieoplacalne. Ten przypadek zalicza sie IMHO do tych
drugich. Jak posukach to modul PS do HP2200 kupisz za grosze na gieldzie
czy A.

P.S.
Tez mam HP 2100 z modulem poscscriptowym i dodatkowym RAM oraz HP5N.
Generalnie i tak wole drukowac na obu w PCL5, a nie w PS. Na HP2100 nie ma
co prawda zadnych problemow (moze dlatego ze nie ma modulu sieciowego),
ale na HP6N przy drukowaniu po sieci w PS czasami sa linie z "zuczkami"
zamiast normalnych znaków. Przy PCL nie ma takich problemow, nie mowiac juz
ze PCL jest po prostu szybszy, bo nawet nie ma co porownywac wydajnosci
obecnych kilkurdzeniowych CPU liczonych w GHz z siedzacymi w nich "bednymi"
RISCami 33 i 100 MHz. Kiedys to bylo cos, teraz to smiech na sali. Nie
zmienia to faktu, ze szybszych po prostu nie potrzebuje. Na HP2100 na tym
samym tonerze drukuje juz 4 lata lepsze wydruki, w HP6N tez jeszcze tonera
nie wymienialem, mimo ze uzywam jej do wydrukow brudnopisowych (czesto cale
ustawy) po sieci z kilku komputerow w domu i ogrodzie ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938