Kość Postscriptu z HP6MP do 2200 - da się?

Autor: $tipa <drukarnia_at_drukarniausunto007.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 15:22:48 MET

Mam HP 2200, której właśnie chyba wysiada postscript, bo drukuje pełno
białych stron (a w trybie PCL drukuje ok.). Mam też nieuzywaną HP6MP,
gdzie jest Postscript w postaci modułu SIM (czy jak to tam zwał - ttak
jak pamięć). Da się toto przełożyć z HP 6MP do HP 2200?
Pytam, bo tę 2200 trza by rozkręcać, żeby sprawdzić, a nie bardzo mi się
chce z tym fajdać.

$tipa