Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Jacek Politowski <sorry_at_nie.istnieje>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 17:59:45 MET

In article <eb4c3a79-e8f4-4496-911a-f8c96fa84762@q35g2000vbi.googlegroups.com>
goto <gozwei@gmail.com> wrote:

(...)
> Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś
> bliżej i taniej. Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
> maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
> niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej
> nieczystości.

Szukałem kiedyś czegoś niewielkiego (czyt. standardowego lub
mniejszego, w odróżnieniu od np. wielkich, okrągłych placków
Logitecha), z normalnymi klawiszami (długi skok, nie laptopowe).

Byłem tak zdesperowany, że nawet Happy Hacking poważnie rozważałem :-)

Finalnie wybór padł na takiego Della:
http://allegro.pl/item555859882.html

Ze dwa lata już używam i nie ciągnie mnie do zamiany na cokolwiek
innego. Trzeba tylko uważać, bo na Allegro te Delle trafiają się z
bardzo różnymi układami klawiszy (choć, jak widzę, teraz już chyba
jest lepiej niż te 2 lata temu, ale i tak zalecam ostrożność).

--
Jacek Politowski