Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Arkadiusz Dymek <adresu_at_nie.bedzie>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 01:37:53 MET

goto wrote:
> Witam,
>
> Czy ktoś z was spotkał się kiedyś może z klawiaturą do desktopa, która
> jakością, wygodą i precyzją zbliżona była by do klawiatur z notebooków
> IBM'a?

Jeżeli chodzi o wygodę, to moim zdaniem nic nie boi Logitecha Ultra X.
Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o trwałości tej klawiatury.
Piszę dużo i niestety zazwyczaj któryś klawisz po pewnym czasie zaczyna
nawalać (czytaj słabiej sprężynować, albo wymagać ciut innej siły
nacisku). Do tego plastikowe zatrzaski klawiszy są dość słabe i potrafią
się wyłamać. Ale i tak zawsze kupuję wtedy następnego Logitecha...

> Ostatecznie można kupić http://tnij.com/lIDWP ale może znajdę coś
> bliżej i taniej. Do tej pory najbliższa ideałowi jest klawiatura od
> maców, ale ona ma kiepski układ klawiszy dodatkowych (po prostu
> niektórych brak) i jest biała dzięki czemu szybko widać na niej
> nieczystości.

Khh... khhh... przepraszam, zakrztusiłem się - mówisz o tym wynalazku,
który pozwala wspominać czasy Spectrum?

Pozdrawiam,
Arkadesh