Re: Klawiatura a'la IBM

Autor: Jaytee <jaytee_at_spierdalaj.org>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 09:37:39 MET

Arkadiusz Dymek pisze:

> Jeżeli chodzi o wygodę, to moim zdaniem nic nie boi Logitecha Ultra X.

Potwierdzam, też polecam tę klawiaturę, niestety chyba już nie jest
produkowana albo jest w małych ilościach.

> Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o trwałości tej klawiatury.

Dokładnie mam ten sam problem, zajechałem już dwa Logitechy Ultra X Flat
  i właśnie szukam dla nich alternatywy. Fajnie by było jakby była bez
przewodowa. Może ktoś pracował kiedyś na UltraX Flat a teraz ma inną
równie wygodną klawiaturkę i może polecić konkretny model?

--
Pozdrowienia,
Jaytee