Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 00:41:58 MET

Gargamel pisze:
> animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> w wiadomości

> Czy próbowałaś manipulować kontrastem i jasnością?
> Zwłaszcza na ich prawie skrajnych ustawieniach - np. bardzo duża jasność z
> bardzo małym kontrastem, albo odwrotnie (trzeba doświadczalnie dobrać
> najlepsze ustawienie)?

Jak za bardzo przyciemnię to prawie obrazów nie widzę, tapeta pulpitu jak
w nocy (ale czcionka jest czarna).
Robiłam trochę kombinacji w ATI Catalyst, już jest prawie dobrze, tylko ta
czcionka w Panelu sterowania i Eksploaterze Windows jest za jasna i bardzo
cienka. Na stronach internetowych jest ok i w oknie, czytania i pisania
wiadomości też ok.
W liście przeczytanych grup dyskusyjnych (bo nieprzeczytane są pogrubione
i czarniurkie) tam gdzie są litery "i" i "l" to przebija w tych literach
kolor czerwony...ale tylko w Thunderbirdzie.
Chciałabym zmienić jakoś te cienkie i niezbyt czarne czionki.

--
animka