Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: Piotr Ślimak <piotrslimak_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 17:11:36 MET

Pewnego pięknego dnia Godzio napisał(a):

> Witam
>
> Szukam monitora LCD z dobrym obrazem,
> dlatego najlepiej matryca PVA/S-PVA,
> KONIECZNIE z dużym pikselem więc w
> rachubę wchodzą raczej typowe 19 i 22
> calowce.
>
> Podoba mi się desing Asus'a w mionitorach.
>
> Ale pytanie czy Asus robi coś na PVA/S-PVA
> albo przynajmniej MVA?????

Asus PW201. Używam takiego od miesiąca. Na plus: ładne kolory, przyzwoite
kąty, bogata ilość wejść, pivot. Minusem dla niektórych może być to, że
jest to błyszcząca matryca, oraz trzeba się przyzyczaić do klawiszy menu
(dotykowe). Trzeba przyznać, że jeżeli często lubisz zaglądać do menu to
równie często będziesz musiał używać ściereczki do wycierania. Miłymi, ale
niezbyt dobrymi jakościowo dodatkami są wbudowane głośniki i kamerka
internetowa. Mogę jeszcze powiedzieć, że w porównaniu do stojącego obok
Samsunga 770P, kolory na Asusie są dużo bardziej nasycone.