Re: NC10 problem

Autor: FOX33 <xxx_at_xxx.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 20:16:27 MET

> 1.coś się dzieje z klawiszami funkcyjnymi albo zawiesza się program
> sterujący fukcyjnymi. Po prostu nie można ich użyć, nie można dać głośniej
> lub ściemnić ekran
> 2. nie wiem jak ustawić zarządzanie energią, żeby po uruchomieniu kompa
> nie waliła janoś na 100% -próbowałem to zmienić, ale on tego nie pamięta.
> Prawdopodobnie źle to robię :( Pomóżcie proszę, Pozdrawiam
1. przeinstaluj sterowniki odpowiedzialne za ich obsługę
2. w battery manager daj custmized, potem zapodaj suwakiem odpowiedni poziom
podswietlenia i apply. wejdz jeszcze w panelu sterowania do ustawien
zasilania i tam potwierdz i zapisz ten profil tj. customized. w bios
dodatkowo jest opcja czy komp ma sam sterowac tym czy uzytkownik.

FOX33