NC10 problem

Autor: Adax <AdaxTNIJ_at_op.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 19:35:57 MET

Witam! Moja żona kupiła ten netbook i po miesiącu zauważyłem 2 problemy:
1.coś się dzieje z klawiszami funkcyjnymi albo zawiesza się program
sterujący fukcyjnymi. Po prostu nie można ich użyć, nie można dać głośniej
lub ściemnić ekran
2. nie wiem jak ustawić zarządzanie energią, żeby po uruchomieniu kompa
nie waliła janoś na 100% -próbowałem to zmienić, ale on tego nie pamięta.
Prawdopodobnie źle to robię :( Pomóżcie proszę, Pozdrawiam