Re: NC10 problem

Autor: Adax <AdaxTNIJ_at_op.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 20:44:47 MET

Użytkownik "FOX33" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomoœci
news:gns8ar$16d$1@news.onet.pl...
> 1. przeinstaluj sterowniki odpowiedzialne za ich obsługę
> 2. w battery manager daj custmized, potem zapodaj suwakiem odpowiedni
> poziom podswietlenia i apply. wejdz jeszcze w panelu sterowania do
> ustawien zasilania i tam potwierdz i zapisz ten profil tj. customized.
> w bios dodatkowo jest opcja czy komp ma sam sterowac tym czy uzytkownik.
> FOX33

Dzięki za odzew! Wydaje mi się, że tak się dzieje po stanie wstrzymania,
ale będę jeszce testować. Customized -ok, nie ma soprawy, ale dlaczego
Normal i Ma-Performane na zasialniu 220 dajš aż 100% jasnoœć i mogę to
tylko zmienić klawiszami funkcyjnymi. I tak przy każdym starcie! W panelu
sterowania akurat jasnoœci nie da się ustawić :(