Re: Wybór monitora - konkretne potrzeby - asus, pva, duży piksel

Autor: Mariusz <mkNospamerOut_at_namyslow.net>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 19:59:51 MET

> Ta? No właśnie siedzę w robocie przed 19" z dużą czcionką, czyli
> kanciastą,
> czyli niewyraźną i męczącą oczy, a windowsowe cleartype usiłując coś z tym
> zrobić powoduje tylko rozmazanie tekstu. No "brawo jasiu"!
kwestia gustu, ja widocznie nie mam tak dobrego wzorku aby na 19 widzieć te
okropne stwory (czytaj piksele).

> A ci, co siedzą tam z dość starymi laptokami toshiby, mają czcionki nieco
> tylko mniejsze, ale za to wyraziste, okrągłe i ostre jak żyleta -
> czytelność
> nie do pobicia
Trochę sboei zaprzeczasz, skoro czcionbki są odrobine mniejsze ale za to
efekt, jest o 3 rzedy bardziej widoczny ;-P

Ja akurat mam 21,1" i 1680x1050 i mniejszej czcionki nie chciałbym mieć a i
ta w niektórych aplikacjach, jest zbyt mała, zwłaszcza umieszczona gdzieś w
rogach ekranu.

--
Mariusz